Pasažieru iesniegumu pieņemšana
Iesniegumu pieņemšanas veidi
Iesniegumu Vivi pieņem:
- Rakstveidā - atsūtītu pa pastu vai iesniegtu personīgi;
- Elektroniskā veidā - atsūtītu uz e-pastu uz pasts@vivi.lv vai aizpildot elektronisku formu sadaļā "Saziņai";
- Izteiktus mutvārdos klātienē, pierakstot un noformējot iesnieguma formā;
- Pa tālruni 8760 klienti tiek uzklausīti, bet iesniegumu aicinām sūtīt elektroniskā veidā.
Klientu apkalpošanas centrs
Noformēt un iesniegt iesniegumu var arī Vivi Klientu apkalpošanas centrā, kas atrodas:
Rīgas Centrālajā stacijā, Stacijas laukumā 2
Tālruņa numurs diennakts uzziņām - 8760.
Kompensācija par kavētu vai atceltu reisu
Pasažieris var pieteikties, lai saņemtu:
- Atpakaļ pilnu braukšanas maksu, ja vilciena atiešana kavējas vairāk par 15 minūtēm, salīdzinot ar vilcienu kustības sarakstā paredzēto atiešanas laiku, un ja pasažieris braukšanas biļeti ir nodevis biļešu tirdzniecības vietā biļetes derīguma termiņā.
- Kompensāciju par tiešajiem zaudējumiem, ja vilciena pienākšana vai atiešana neatbilst kustības sarakstam vai ja reiss ir atcelts.
Pieprasījumam kompensācijai par kavētu vai atceltu vilciena reisu lūdzam aizpildīt šo veidlapu iesniegšanai klātienē vai nosūtīšanai pa e-pastu uz vilciens@info.vivi.lv:
Iesnieguma forma zaudējumu par braucienu kompensācijai
Obligāti norādāmā informācija
Atgādinām, ka iesniegumā obligāti norādāms iesniedzēja vārds, uzvārds, adrese un, ja nepieciešams, citas ziņas, kas palīdz sazināties ar iesnieguma iesniedzēju (piemēram, tālruņa numurs, e-pasta adrese u.c.). Iesniegumā jābūt norādītam arī iesnieguma iesniegšanas datumam.
Kopā ar iesniegumu jāiesniedz:
- iegādātā vilciena biļete
- zaudējumus, ja tādi radušies
- pamatojošie dokumenti, piemēram, cita transportlīdzekļa biļete
Kompensācijas gadījumi
Kompensācijas atmaksājam:
- Priekšā stāvoša kravas vilciena dēļ
- Dzelzceļa infrastruktūras dēļ
- Tehnisku iemeslu dēļ (sastāva bojājums, durvju bojājums utt.)
Kompensācijas neatmaksājam:
- Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta gaidīšanas dēļ
- Satiksmes negadījuma dēļ
- Policijas izsaukuma dēļ
- Laikapstākļu dēļ
- Pretī braucoša vilciena gaidīšanas dēļ
- Neatkarīgu iemeslu dēļ (visi augstāk minētie un citi, piemēram, koki, dzīvnieki utt.), kas nav atkarīgi no mūsu vilcieniem vai VAS “Latvijas dzelzceļš”)
Citas iesniegumu un atlīdzinājuma formas
Ierosinājumiem, sūdzībām, viedokļiem u.tml. izmantojiet: Iesnieguma forma tekstam brīvā formā
Atlīdzinājuma un kompensācijas pieprasījumam vilciena kavēšanās vai reisa atcelšanas gadījumā, kas apstiprināta ar Eiropas Parlamenta un Padomes regulu, var aizpildīt: Eiropas veidlapu (nosūtot to aizpildītu un parakstītu uz vilciens@info.vivi.lv).
