Vispārīgie jautājumi (spēkā no 5.12.2025.)
1. Cik ilgi būs vilcienu satiksmes ierobežojumi nākamajā dzelzceļa infrastruktūras remontdarbu posmā?
No 5. decembra līdz 2. februārim (ieskaitot).
Šajā laikā:
- reizi stundā būs viens vilciens no Rīgas līdz Tukumam
- būs divi saīsināti vilciena reisi Rīga – Tukums I un Rīga - Ķemeri
- katru stundu divi reisi Rīga-Dubulti, kur posmā no Priedaines līdz Dubultiem pasažierus pārvadās Vivi organizēti autobusi
2. Kādēļ ir nepieciešams ierobežot vilcienu satiksmi?
VAS “Latvijas dzelzceļš” veic elektrificētā tīkla modernizācijas darbus.
3. Cik bieži kursēs autobusi?
Autobusi kursēs divas reizes stundā, grafiks saskaņots ar vilcieniem. (vilcienu kustības saraksts)
4. Kur atradīsies autobusu pieturas?
- Priedainē – pie stacijas ēkas

- Lielupē – esošajās pilsētas autobusa pieturvietās Vienības prospektā

- Bulduros – esošajās pilsētas autobusa pieturvietās Meža prospektā

- Dzintaros – esošajās pilsētas autobusa pieturvietās virzienā uz Rīgu Edinburgas prospektā, bet virzienā uz Tukumu – Meža prospektā

- Majoros – esošajās pilsētas autobusa pieturvietās Lienes ielā

- Dubultos – esošajās pilsētas autobusa pieturvietās Zigfrīda Meierovica prospektā

5. Vai autobusi kursēs pēc tāda paša grafika kā vilcieni?
Jā, autobusu kustība būs pieskaņota vilcienu grafikam, lai nodrošinātu ērtas pārsēšanās iespējas visā maršrutā.
Lūdzam ieplānot papildu laiku – grafiks var mainīties satiksmes, laika apstākļu vai tehnisku iemeslu dēļ.
6. Vai autobusi nodrošinās savienojumu ar nākamajiem vilcieniem (piemēram, nepalaidīs garām)?
Jā, autobusu reisi būs pieskaņoti vilcienu kustībai Priedaines pieturā. Ja kavējas vilciens, autobuss no pieturvietas izbrauks tikai pēc tā pienākšanas un pasažieru pārsēšanās. Savukārt, ja kavējas autobuss, vilciens sagaidīs pasažierus, lai nodrošinātu vienotu pārsēšanos. Tādējādi pasažieri var būt droši – gan autobusi, gan vilcieni ir savstarpēji pieskaņoti un viens otru gaida, lai nodrošinātu ērtu un nepārtrauktu braucienu.
7. Vai vilciena biļetes būs derīgas arī autobusā?
Jā. Ar vienu biļeti varēs braukt gan vilcienā, gan autobusā.
8. Vai būs nepieciešama papildu reģistrācija vai biļešu maiņa?
Nē. Biļeti var reģistrēt vilcienā. Ja brauciens sākas autobusā, tad biļeti varēs reģistrēt vilcienā.
9. Kā reģistrēt biļeti Jūrmalas iedzīvotājiem?
- Ja brauciens ir tikai ar autobusu posmā Priedaine-Dubulti (vai tā daļā), biļete sistēmā tiks reģistrēta automātiski.
- Ja brauciens ir ar vilcienu – biļete jāreģistrē kā līdz šim, pie biļešu reģistratora vilcienā. Ja tehnisku iemeslu dēļ biļetes reģistrēšana nav iespējama, pasažieris drīkst turpināt braucienu un reģistrēt biļeti pie konduktora.
10. Vai autobusiem būs pietura pie katras pieturas starp Priedaini un Dubultiem?
Tiek saglabātas visas esošās vilciena pieturas un autobusi apstāsies iespējami tuvu katrai no tām. (vilcienu kustības saraksts)

11. Vai vilcieni aties no citiem sliežu ceļiem?
Jā, vairāki sliežu ceļi remontdarbu dēļ būs slēgti un vilcieni no Priedaines līdz Vaivariem Tukuma virzienā aties no citiem sliežu ceļiem. Aicinām pirms brauciena sākuma pasažieriem pārliecināties, no kura perona aties konkrētais vilciena reiss.
12. Vai iespējami lielāki vilcienu kavējumi remontdarbu laikā?
Jā, ir iespējami lielāki vilcienu kavējumi, jo remontdarbi būtiski ierobežos pieeju dzelzceļa infrastruktūrai, ārkārtēju apstākļu gadījumā var pieaugt vilcienu kavējumu risks. Lūdzam pasažierus ieplānot papildu laiku posmā, kur pasažierus pārvadās ar autobusiem – grafiks var mainīties satiksmes, laika apstākļu vai tehnisku iemeslu dēļ.
13. Kā tiks sniegta informācija ārkārtas gadījumos (piemēram, ja autobusam/vilcienam ir kavēšanās)?
Par vilcienu kavējumiem informācija tiks sniegta kā līdz šim – vietnē www.vivi.lv, lietotnē Vivi Latvija, kā arī vilcienos un stacijās uz informatīvajiem tablo, ja tādi ir pieejami.
14. Kā varēs atšķirt Vivi organizētos autobusus no citiem?
Katram autobusam priekšpusē būs Vivi logo un maršruta norāde.
15. Kur var uzzināt, kurā vietā apstāsies autobuss?
Informācija par pieturvietām būs pieejama:
- katrā stacijā posmā no Priedaines līdz Dubultiem un autobusa pieturās
- Vivi mājaslapā, sociālajos tīklos

16. Kā tiks nodrošināti pārvadājumi pasažieriem ar ierobežotām pārvietošanās spējām?
Aicinām pasažierus ar ierobežotām pārvietošanās spējām izvēlēties braucienus ar vilcienu, kas reizi stundā kursēs uz/no Tukuma, vai reģionālo sabiedrisko transportu, kur šī iespēja ir nodrošināta. Vivi organizētajos autobusos pasažierim ar ierobežotām pārvietošanās spējām pieejamība netiks nodrošināta.
17. Vai autobusos būs iespējams pārvadāt bērnu ratiņus?
Primāri aicinām pasažierus izvēlēties vilcienu, kas reizi stundā kursēs uz/no Tukuma, vai reģionālo sabiedrisko transportu, kur šī iespēja ir nodrošināta. Autobusos iespēju robežās nodrošinām pārvadājumus vecākiem ar bērnu ratiņiem, tomēr jāņem vērā, ka tie nav pielāgoti šādām vajadzībām, tāpēc pārvietošanās var būt neērta. Ja tomēr nepieciešams doties ar autobusu, aicinām lūgt palīdzību autobusa vadītājam vai līdzcilvēkiem, lai palīdzētu ratiņus ienest vai iznest.
18. Vai autobusos būs iespējams pārvadāt velosipēdus?
Nē, posmā Priedaine–Dubulti, kur pārvadājumi notiks ar autobusiem, velosipēdu pārvadāšana nebūs iespējama. Aicinām izmantot vilcienu, kas reizi stundā kursēs uz/no Tukuma, vai reģionālo sabiedrisko transportu, kur šī iespēja ir nodrošināta.
Biļetes
Kā nopirkt biļeti, ja iekāpju autobusā?
Autobusā biļeti iegādāties nevarēs.
Kur var iegādāties biļeti?
Aicinām biļeti iegādāties:
- elektroniski www.vivi.lv vai mobilajā lietotnē Vivi Latvija
- biļešu kasēs (piemēram, Slokas stacijā)
- pie citiem biļešu tirgotājiem – Mobilly, BezRindas, Tapbox biļešu automātos.
Vai biļeti varēs nopirkt pie autobusa vadītāja?
Nē, biļetes pie vadītāja iegādāties nevarēs. Lūdzam iegādāties tās iepriekš – elektroniski, kasēs vai pie citiem biļešu tirgotājiem.
Vai varēšu izmantot elektronisko biļeti?
Jā, visi ierastie biļešu veidi, tostarp elektroniskās biļetes, paliek spēkā.
Ja braucu tikai ar autobusu posmā Priedaine–Dubulti, vai cena būs tāda pati kā vilcienam?
Jā, cena nemainīsies.
Kā notiks biļešu kontrole?
Biļetes iegādes un lietošanas noteikumi nemainās – biļete vienmēr ir jāiegādājas un jāsaglabā līdz brauciena beigām. Uzticamies pasažieriem, tomēr kontroles var notikt izlases kārtībā, tāpēc aicinām vienmēr turēt biļeti sev līdzi un gatavu uzrādīšanai.
Atrastās lietas
Kur vērsties, ja esmu pazaudējis savu mantu?
Zvaniet uz Vivi Klientu apkalpošanas centra diennakts bezmaksas tālruni 8760.
Kur tiek glabātas atrastās mantas?
Atrastās mantas tiek glabātas ne ilgāk kā trīs diennaktis Vivi Klientu apkalpošanas centrā Rīgā, Stacijas laukumā 2. Darbalaiks: darbdienās no plkst.7.30 līdz 19.00, brīvdienās un svētku dienās no plkst.8.30 līdz 19.00.