Jaunumi

Vilcienu kustības grafiks Lieldienu brīvdienās

Vilcienu kustības elektroniskie saraksti ietver visas aktuālās izmaiņas.

Vivi vilcienos pirmajā ceturksnī pārvadāto pasažieru skaits pieaudzis par teju 750 tūkstošiem. Martā 99,11% reisu izpildīti laikā

Šogad pirmajā ceturksnī vilciena pasažieru pārvadātājs Vivi pārvadājis 4,76 miljonus pasažieru – tas ir par teju 750 tūkstošiem jeb 18,7% vairāk nekā attiecīgajā periodā pērn, kad ar vilcieniem pārvietojušies 4,01 miljons cilvēku. Vivi izpildīto reisu precizitāte ir viena no augstākajām starp dzelzceļa pasažieru pārvadātājiem Eiropā – martā 99,11% reisu tika izpildīti laikā.

Aizkraukles virzienā e-biļetēm tiek piemērots pamattarifs

No 2025. gada 9. aprīļa pārtraucam tirgot elektroniskās biļetes reisiem Aizkraukles virzienā ar 5% un 10% atlaidi.

Brauc ar Vivi uz Šūpoļu festivālu un saņem atlaidi Siguldas Jaunās pils apmeklējumam

Šūpoļu festivāls Siguldā norisināsies no 19. līdz 21. aprīlim.

30. martā nakts reisi no Zilupes un Daugavpils nav redzami sarakstā, bet tiks izpildīti

30. martā plkst. 3.00 Latvijā notiks pāreja uz vasaras laiku, pulksteņa rādītājus pagriežot vienu stundu uz priekšu.

Jelgavas dzelzceļa līnijā e-biļetēm tiek piemērots pamattarifs

No 2025. gada 12. marta pārtraucam tirgot elektroniskās biļetes Jelgavas dzelzceļa līnijā ar 5% un 10% atlaidi.

Ēnu diena 2025 Vivi

4. aprīlī esam gatavi uzņemt 38 skolēnus.

Aktualizēti biežāk uzdotie jautājumi par noteikumiem jūrmalniekiem vilciena bezmaksas braucienu izmantošanā

Foto: Artis Veigurs | Jūrmalas valstspilsētas pašvaldība aicina tās iedzīvotājus iepazīties ar aktualizētajiem biežāk uzdotajiem jautājumiem par bezmaksas vilciena braucieniem Jūrmalas iedzīvotājiem.

Papildu vilcieni Lielās mūzikas balvas pasniegšanas ceremonijai Liepājā 23. februārī

Lielās mūzikas balvas 2024 pasniegšanas ceremonijai Liepājā 23. februārī esam norīkojuši divus papildu vilcienus.

Ar vilcienu satiksmi Latvijā ir apmierināti 87% pasažieru

Saskaņā ar pētījumu ar vilcienu satiksmi Latvijā kopumā ir apmierināti 87% pasažieru. Apmierinātības līmenis ar Vivi sniegtajiem pakalpojumiem pārsniedz pasažieru pārvadātāju nozares vidējo rādītāju.
1 2 3 4 5 ... 52