Izseko vilcienu kustību reāllaikā un izveido personalizētu profilu ērtākai biļešu iegādei!

29.11.2023

Darbību uzsāk mūsu jaunā tīmekļvietne ar adresi www.vivi.lv un mobilā lietotne ar nosaukumu “Vivi Latvija”, kurās ieviestas vairākas iespējas, lai braucienu ar vilcienu plānošana un biļešu iegāde būtu ērtāka. Pasažieriem papildus personalizēta profila izveidei ir apskatāma interaktīva vilcienu kustības karte. Tajā ikvienam ir pieejama informācija par vilcienu atrašanās vietu reāllaikā, ļaujot pārliecināties, vai izvēlētais reiss tiek izpildīts pēc grafika, kā arī vilciena būtiska kavējuma gadījumā izvēlēties citu transporta veidu nokļūšanai mērķī.

Android operētājsistēmas izmantotājiem mūsu jaunā mobilā lietotne "Vivi Latvija" ir piejama, izmantojot šo saiti: https://bit.ly/ViviLatvijaAndroid

Rūpējoties par pasažieriem, kuri elektroniski ir iegādājušies vairāku dienu biļetes, abonementus mēneša darba dienām vienā vai abos virzienos, abonementus visām mēneša dienām, to derīguma laikā līdz darbosies arī līdzšinējā “Pasažieru vilciena” tīmekļvietne www.pv.lv un lietotne “Pasažieru vilciens”.  

Interaktīvajā kartē pasažieri var iegūt reāllaika informāciju par braucošā vai stacijā pasažierus gaidošā vilciena reisa numuru, maršrutu, izbraukšanas laiku no sākuma stacijas, statusu – pēc saraksta vai kavējas (norādīts paredzētais ierašanās laiks nākamajā pieturā, ja kavējas, norādīts, cik minūtes, un gala stacijā). Tā darbojas gan mobilajās ierīcēs, gan datorā.

Ērtākai biļešu iegādei gan tīmekļvietnē, gan lietotnē vilciena pasažieriem būs jāizveido savs lietotāja konts. Reģistrācija nodrošinās iespēju ne tikai iegādāties biļetes, bet arī saglabāt iecienītākos maršrutus ērtākai biļešu iegādei un veikt citus personiskus iestatījumus, lai padarītu braucienus vēl ērtākus. Piemēram, izmantot atlaižu kodus, automātiski nosūtīt biļetes ģimenes locekļiem vai draugiem, piekļūt biļešu pirkumu vēsturei un saglabāt atskaiti, saņemt informāciju par izmaiņām vilcienu kustībā izvēlētajās dzelzceļa līnijās. 

“Vivi Latvija” lietotne ir pieejama lejupielādei AppStore un būs pieejama tuvāko nedēļu laikā GooglePlay un AppGallery.

AS "Pasažieru vilciens" turpina modernizēt pakalpojumus, lai nodrošinātu kvalitatīvu ceļošanas pieredzi visiem pasažieriem. Šī gada pavasarī, atsaucoties pasažieru pieprasījumam, uzņēmums ieviesa iespēju klientu apkalpošanas informatīvo atbalstu attālināti saņemt cauru diennakti visas nedēļas garumā. Tas pieejams, zvanot uz bezmaksas tālruņa numuru 80007600 vai rakstot e-pastā uz vilciens@info.vivi.lv.