Informatīvais atbalsts pasažieriem ir pieejams diennakti

10.05.2023

Atsaucoties pasažieru pieprasījumam, “Pasažieru vilciena” klientu apkalpošanas informatīvais atbalsts attālināti turpmāk būs pieejams cauru diennakti visas nedēļas garumā. 

Ja jums ir:

  • jautājumi par vilcienu kustības sarakstiem, izmaiņām tajos, 
  • biļešu un e-biļešu cenām, to iegādes un atgriešanas iespējām,
  • citi jautājumi vai priekšlikumi par vilcienu pasažieru pārvadājumiem,

zvaniet uz bezmaksas tālruņa numuru 80007600 vai rakstiet e-pastā uz vilciens@info.pv.lv!

Esam arī pilnveidojuši pakalpojumu, lai mazinātu situācijas, kad Klientu apkalpošanas centra darbinieki intensīva pieprasījuma gadījumos nevar atbildēt e-pastā vai pa tālruni vienlaicīgi vairākiem pasažieriem.

Atgādinām, ka informācija par operatīvajām izmaiņām vilcienu kursēšanas grafikā baneru veidā tiek atspoguļota tīmekļvietnē www.pv.lv un “Pasažieru vilciena” mobilajā lietotnē, ja vilcienu kustība ir traucēta ilgāk par 30 minūtēm.

Klātienē “Pasažieru vilciena” darbinieki nodrošina atbalstu Klientu apkalpošanas centrā Rīgā, Stacijas laukumā 2, Centrālajā dzelzceļa stacijā, katru darbadienu no pl. 8.00 līdz 17.00. Viņi ne tikai sniedz vilciena pasažieriem nepieciešamo informāciju vai uzklausa ierosinājumus, bet piedāvā to pašvaldību tūrisma materiālus, kuras var ērti sasniegt ar vilcienu, un suvenīrus ar vilciena un uzņēmuma tematiku. Tāpat šī ir pirmā vieta, kur nonāk pasažieru atstātās lietas vilcienā, ko atrod konduktori kontrolieri vai citi pasažieri.

Paldies, ka braucat vilcienā!