Ar uzsaukumiem vilcienos aicinām mūsu pasažierus ievērot pieklājības normas un labas manieres, radot patīkamākus braucienus citiem pasažieriem un mūsu darbiniekiem.
Katra pasažiera rīcība ietekmē ne tikai pašus, bet arī blakus esošos un kopējo atmosfēru vilcienā. Tāpēc izceļam būtiskākos vilciena etiķetes punktus, vēlreiz atgādinot pasažieriem par pieklājīgas uzvedības noteikumiem vilcienā:
- Neliec mantas, dzīvniekus vai kājas uz sēdekļa! Ievēro tīrību, ļauj citiem apsēsties, bet bagāžu novieto klēpī, plauktā vai zem sēdvietas!
- Negaidi konduktora kontroliera uzaicinājumu! Laikus sagatavo biļeti un atlaidi pamatojošos dokumentus uzrādīšanai!
- Netrokšņo brauciena laikā! Skaļas sarunas un mūzikas klausīšanos atliec uz citu brīdi!
- Nepiegružo vilcienu! Ja radi atkritumus, tad tos savāc un ievieto savā bagāžā vai atkritumu tvertnē sola vai vagona galā.
- Neēd vilcienā ēdienu ar izteiksmīgu vai asu aromātu!
- Nesmēķē un nelieto alkoholu vilcienā!
-
Informatīvie materiāli ir izstrādāti kopā ar konduktoriem kontrolieriem un pavadoņiem, kuri nonāk tiešā saskarsmē ar uzvedības kultūru vilcienā, un ieklausoties saņemtajās pasažieru atsauksmēs un ieteikumos.
Attēli ar “Par pieklājību vilcienos” atgādinājumiem pakāpeniski tiek izvietoti visos pasažieru vilcienu vagonos gan elektrovilcienos, gan dīzeļvilcienos.
Ar vilciena etiķeti jeb par oficiāliem un nerakstītiem noteikumiem, kuru ievērošana palīdz sekmēt cieņpilnāku un pozitīvāku atmosfēru vilcienā, periodiski aicinām aizdomāties jau četru gadu garumā gan ar plakātiem vilcienos, gan publikācijām tīmeklī. Ar pilnu vilciena etiķetes saturu vari iepazīties šeit.
Lai mums visiem patīkams brauciens vienā vilcienā!