Lai arī digitālajā laikmetā saziņas kultūra ir mainījusies un arī mūs ir iespēja sasniegt dažādos kanālos, virkne pasažieru joprojām dod priekšroku sarunai pa tālruni. Ja tevi interesē operatīvās izmaiņas vilcienu kustības grafikā, biļešu cenas, to iegādes un atgriešanas iespējas vai ir citi jautājumi saistībā ar šo videi draudzīgāko pārvietošanās iespēju, aicinām sazināties ar “Pasažieru vilciena” Klientu apkalpošanas centru pa bezmaksas tālruņa numuru 80007600 katru darbadienu no pl.8.00 līdz 17.00.
“Pasažieru vilciena” Klientu apkalpošanas centrs atrodas Rīgā, Stacijas laukumā 2, Centrālajā dzelzceļa stacijā, tā darbinieki klientus apkalpo katru darbadienu no pl.8.00 līdz 17.00. Pārējā laikā pieņemam e-vēstules adresē ipunkts@pv.lv.
Darbinieki ne tikai sniedz vilciena pasažieriem nepieciešamo informāciju vai uzklausa ierosinājumus, bet piedāvā to pašvaldību tūrisma materiālus, kuras var ērti sasniegt ar vilcienu, un suvenīrus ar vilciena un uzņēmuma tematiku. Tāpat šī ir pirmā vieta, kur nonāk pasažieru atstātās lietas vilcienā, ko atrod konduktori kontrolieri vai citi pasažieri.
Paldies, ka braucat vilcienā!