No kopumā izpētē iekļautajiem 304 zīmoliem “Pasažieru vilciens” Latvijas Mīlētāko zīmolu topā šogad ir ierindojies 43. vietā, t.i., ir par 13 vietām augstāk nekā pērn, turklāt tā ir augstākā līdz šim izcīnītā vieta uzņēmuma pastāvēšanas vēsturē.
Saskaņā ar pētījuma rezultātiem “Pasažieru vilciena” mīlētāju īpatsvars ir 8.8%, un šis rādītājs jau otro gadu pēc kārtas ir iecēlis uzņēmumu 1. vietā pasažieru pārvadājumu kategorijā Latvijā. Par zīmola mīlētājiem tiek uzskatīti tie klienti, kuri, nākamreiz iegādājoties produktu vai pakalpojumu šajā kategorijā, noteikti izvēlētos konkrēto zīmolu. Šogad jau 15.1% respondentu ir pozitīvi novērtējuši “Pasažieru vilciena” pakalpojuma kvalitāti, 18.4% mūs uzskata par unikāliem, savukārt izdevīgumu saskata 38.2%.
Transporta kategorija Latvijas Mīlētāko zīmolu topā, kurā “Pasažieru vilciens” ir ieņēmis 1. vietu, apvieno zīmolus, kas veic cilvēku pārvadājumus, un šogad pirmajā pieciniekā ir pārstāvēti zīmoli, kas pārvadā pasažierus pa sauszemi un pa gaisu.
“Pasažieru vilciens” jau ceturto gadu pēc kārtas ir iekļuvis arī Zaļāko zīmolu TOP 50, kur šogad esam ierindojušies 35. vietā. 10.8% respondentu atzīst, ka “Pasažieru vilciens” ir videi draudzīgs uzņēmums. Turklāt arī šajā topā esam līderis pasažieru pārvadājumu kategorijā – no visiem pētījumā iekļautajiem nozares uzņēmumiem “Pasažieru vilciens” atzīts par “zaļāko”. Tāpat mūsu uzņēmums ir ierindojies starp 50 cilvēcīgākajiem uzņēmumiem, šajā topā ieņemot augsto 23. vietu – 11% aptaujāto novērtē, ka “Pasažieru vilciens” savā darbībā ir sociāli atbildīgs pret sabiedrību.
Mīlētākie zīmoli Latvijā tiek noteikti jau 15. gadu, izmantojot 30 pasaules valstīs pielietoto DDB Brand Capital pētījumu metodoloģiju. Aptaujāti gandrīz 1000 ekonomiski aktīvi Latvijas iedzīvotāji vecumā no 15 līdz 74 gadiem. Plašāka informācija: www.balticbrands.eu.