„Pasažieru vilciens” no gandrīz 600 apskatītajiem zīmoliem ierindojas 47. vietā, paceļoties no 70. vietas 2016. gadā.
Savukārt Latvijas Zaļāko zīmolu topā 2017. gadā „Pasažieru vilciens” iekļuvis augstajā 7. vietā, kopš pagājušā gada pakāpjoties par 13 vietām un apsteidzot visus citus pasažieru transporta uzņēmumus. Ja transporta nozare kopumā par videi draudzīgu tiek vērtēta ar 8%, tad vilcienu satiksme – ar 10,7%.
Mīlētāko zīmolu topā 2017. gadā Zīmola mīlētāji ir cilvēki, kuri atzīmējuši, ka nākamajā iepirkšanās reizē noteikti to iegādātos un ka tas ir viens no viņu iecienītākajiem zīmoliem. No vairāk nekā 3000 respondentu, atbildot uz 300 jautājumiem, 12,8% novērtējuši mūsu pakalpojumu kvalitāti, 19,9% mūs uzskata par unikāliem, savukārt izdevīgumu saskata 34,6%. Kopumā „Pasažieru vilciena” mīlētāju īpatsvars ir 10,5% no auditorijas.
Latvijas Zaļāko zīmolu topa pamatā ir Mīlētāko zīmolu topa aptauja, kas veikta pēc starptautiski radītas un Latvijā adaptētas zīmolu izpētes metodikas DDB Brand Capital. Lai noteiktu zīmola „zaļumu”, respondenti atbildēja uz jautājumu, vai konkrētais zīmols ir videi draudzīgs.