1. jūnijā mūsu e-biļešu tirdzniecības sistēma reģistrēja 100 000. pirkumu!
Izvēloties vilcienu braucienam no Salaspils uz Ogri, Nika kļuva par 100 000. e-biļetes pircēju un pārsteiguma balvas īpašnieci.
Nika atklāja, ka ar vilcienu pārvietojas jau 10 gadus un tas ir ērtāk nekā ar privāto automašīnu vai autobusu. „Vilcienu satiksme ir salīdzinoši ātra, bet, braucot tajā, rodas nesteidzīguma sajūta, var palasīt grāmatu vai vērot ainavu aiz loga, un galapunktā nonāku atpūtusies,” tā Nika.
Vienreizējo un bagāžas elektronisko biļešu vienā virzienā un braucieniem turp un atpakaļ tirdzniecību mājaslapā uzsākām pērnā gada septembrī, savukārt mobilo ierīču aplikācijās e-biļetes ir nopērkamas no pērnā gada novembra. E-biļešu tirdzniecība ir viens no mūsu veiksmīgākajiem klientu apkalpošanas kvalitātes uzlabošanai realizētajiem projektiem.
Šobrīd ik dienu e-biļeti iegādājas 700-900 mūsu pasažieru, un šī gada maijā pārdoto e-biļešu skaits pirmo reizi pārsniedza 20 000, kas deviņus mēnešus tirgū esošam produktam ir ļoti labs rādītājs.
Ja katrs e-biļetes pircējs, to pērkot, ir ietaupījis kaut vienu minūti, tad šobrīd e-biļešu pircēji kopā ir „ietaupījuši” 69 dienas.
„Mūsu pakalpojumi ir kļuvuši ātrāki un sasniedzamāki,” uzsver AS „Pasažieru vilciens” valdes priekšsēdētājs Andris Lubāns. „Biļetes iegāde ceļošanai ar vilcienu ir brauciena neatņemama sastāvdaļa, tāpēc mums ir jāizmanto katra iespēja šo procesu padarīt ātrāku, tādējādi samazinot ceļā patērēto laiku,” tā A.Lubāns.