Swedbank nodrošina bezkontakta norēķinu iespēju Rīgas Centrālajā dzelzceļa stacijā

31.08.2016
Swedbank nodrošina bezkontakta norēķinu iespēju Rīgas Centrālajā dzelzceļa stacijā

No 29.augusta visās Rīgas Centrālās dzelzceļa stacijas kasēs, pateicoties Swedbank un Pasažieru vilciens sadarbībai, iedzīvotāji par braucienu ar vilcienu varēs maksāt, izmantojot bezkontakta norēķinu iespēju. Tādējādi biļeti par braucienu līdz 10 eiro vērtībā varēs iegādāties vēl ērtāk un ātrāk – vienkārši nopīkstinot maksājumu karti, bez nepieciešamības ievadīt PIN kodu. Pēc Latvijas Komercbanku asociācijas datiem līdz augusta beigām visā Latvijā būs jau 1500 bezkontakta norēķiniem piemērotu tirdzniecības vietu un vairāk nekā 800 no tām nodrošina Swedbank.

Jau šobrīd seši no desmit karšu maksājumiem tiek veikti par nelieliem ikdienas pirkumiem, kuru vērtība nepārsniedz desmit eiro – piemēram, maksājot par pusdienām vai iegādājoties sabiedriskā transporta biļetes. Tāpēc bezkontakta norēķini ir veids, kā tiecamies padarīt ērtāku un ātrāku mūsu klientu dinamisko ikdienu. Esmu gandarīts, ka kopā ar “Pasažieru vilciens” esam parūpējušies par bezkontaktu norēķiniem draudzīgu vidi visās Rīgas Dzelzceļa stacijas kasēs. Īpaši tāpēc, ka šajā vietā ātri un ērti norēķini, kā arī efektīvs laika patēriņš ir svarīgākā vērtība,” stāsta Renārs Rūsis, Swedbank valdes loceklis un Privātpersonu apkalpošanas pārvaldes vadītājs.

“Lai turpinātu nostiprināt savu ātrākā sabiedriskā transporta statusu mēs izmantojam visas iespējas, lai pakalpojumu padarītu ātrāku un ērtāku, tai pašā laikā ne aizmirstot par drošības aspektiem,” uzsver Andris Lubāns, AS “Pasažieru vilciens” valdes priekšsēdētājs.