Biļetes atgriešana
1. Kādos gadījumos varu atgriezt "Rīgas vienoto biļeti" un saņemt atmaksu?
100% biļetes atmaksu var saņemt līdz vienotās biļetes derīguma termiņa beigām un, ja biļete nav izmantota (nav reģistrēta ne vilcienā, ne Rīgas sabiedriskajā transportā), un izpildās šādi nosacījumi:
- vilciens kavējas vairāk par 15 minūtēm vai tiek atcelts Vivi vainas dēļ;
- ir notikuši sistēmas traucējumi, piemēram, samaksāts par biļeti, bet tā nav saņemta.
75% atmaksu par biļeti var saņemt, ja:
- pieteikums par biļetes atgriešanu ir iesniegts ne vēlāk kā divas stundas pirms biļetes derīguma termiņa sākuma;
- pasažieris nokavējis vilcienu slimības vai nepārvaramas varas dēļ, iesniedzot pieteikumu trīs dienu laikā pēc biļetes derīguma termiņa beigām.
50% atmaksu, ja pirms brauciena vilcienā ir izmantota tikai "Rīgas satiksmes" daļa no biļetes:
- vilciens kavējas vairāk par 15 minūtēm vai tiek atcelts Vivi vainas dēļ;
- biļetes vilciena daļa nav reģistrēta, un pieprasījums tiek veikts derīguma termiņa laikā.
2. Kā atgriezt "Rīgas vienoto biļeti"?
Lai atgrieztu biļeti, nepieciešams aizpildīt pieteikumu elektroniski un nosūtīt uz e-pastu vilciens@info.vivi.lv
Pieteikumu var iesniegt arī klātienē Vivi Klientu apkalpošanas centrā Stacijas laukumā 2, Rīgā. Klātienes darba laiks: darbadienās no pl. 7.30 līdz 19.00, brīvdienās un svētku dienās no pl. 8.30 līdz 19.00.
3. Kur vērsties jautājumu gadījumā?
Ja rodas jautājumi par vilcienu reisiem, kavējumiem vai biļetēm, aicinām sazināties ar Vivi Klientu apkalpošanas centru, zvanot uz diennakts bezmaksas tālruni 8760.