Ko darīt, ja e-biļete nav atsūtīta?
Gadījumā, ja maksājums ir bijis veiksmīgs, tomēr e-biļete nav atsūtīta uz norādīto e-pastkasti 3 minūšu laikā, aicinām pārbaudīt savu internetbankas pārskatu un pārliecināties, vai tiešām maksājums ir noticis. Biļetes vienam braucienam ir apskatāmas Jūsu profilā zem sadaļas "Manas biļetes", laika biļetes - mobilajā lietotnē apakšējā izvēlnē zem biļetes ikonas.
Ja maksājums par e-biļeti ir noticis, tomēr tā nav saņemta, lūdzam vērsties mūsu Klientu apkalpošanas centrā klātienē darbadienās no pl.7.30 līdz 19.30, brīvdienās un svētku dienās no pl.8.30 līdz 19.30 vai zvanot uz diennakts bezmaksas tālruņa numuru 8760, tāpat rakstot e-pastā uz vilciens@info.vivi.lv
