Informācija par operatīvām izmaiņām vilcienu kustības grafikā tiek publicēta:
- mobilajā lietotnē “Vivi Latvija”
- tīmekļvietnē www.vivi.lv
- kā arī par izmaiņām var uzzināt, zvanot uz diennakts bezmaksas klientu apkalpošanas tālruņa numuru 80007600
Atceltajam reisam iegādātā vilciena biļete ir izmantojama citos reisos.
Reģionālo autobusu kustības grafiks atrodams www.atd.lv/lv/pieturvietas.
Pasažieriem ir tiesības saņemt:
- atpakaļ pilnu braukšanas maksu, ja vilciena atiešana kavējas vairāk par 15 minūtēm, salīdzinot ar kustības sarakstā paredzēto atiešanas laiku,
- kompensāciju par tiešajiem zaudējumiem, ja vilciena pienākšana vai atiešana neatbilst kustības sarakstam vai ja reiss ir atcelts.
Pieteikumu kompensācijai var iesniegt:
- attālināti – aizpildot tīmekļvietnes www.vivi.lv sadaļā “Pasažieru ievērībai – Pasažieru iesniegumu pieņemšana” lejupielādējamo iesnieguma formu un parakstītu ar drošu elektronisko parakstu nosūtot uz vilciens@info.vivi.lv,
- klātienē – iesnieguma formu var saņemt, aizpildīt un iesniegt dzelzceļa staciju kasēs vai “Vivi” klientu apkalpošanas centrā Rīgas Centrālajā stacijā.
Kopā ar iesniegumu jāiesniedz:
- iegādātā vilciena biļete,
- zaudējumus, ja tādi radušies, pamatojošie dokumenti, piemēram, cita transportlīdzekļa biļete.
Jautājumu un neskaidrību gadījumā informāciju par biļešu un iespējamo zaudējumu atlīdzināšanas kārtību var iegūt, zvanot uz diennakts bezmaksas informatīvo tālruni 80007600.