Trauksmes cēlēja ziņojums un ziņojuma iesniegšanas kārtība
Trauksmes cēlēja ziņojums satur iesniedzēja rīcībā esošo informāciju saistībā ar pārkāpumu un tajā ir jānorāda šāda informācija:
- ziņojuma iesniedzēja vārds, uzvārds, adrese (vēlams norādīt arī citus kontaktus, piemēram, telefona numuru operatīvai saziņai ar Ziņojuma iesniedzēju);
- norādi, ka tas ir trauksmes cēlēja ziņojums;
- norādi, vai informācija par pārkāpumu gūta veicot darba pienākumus vai dibinot tiesiskās attiecības, kas saistītas ar darba pienākumu veikšanu;
- pārkāpuma apraksts, minot konkrētus faktus;
- informāciju par fiziskajām vai juridiskajām personām, par kurām ir pamats uzskatīt, ka tās iesaistītas šā pārkāpuma izdarīšanā;
- dokumentu kopijas, kas apstiprina ziņojumā minētos apstākļus, ja tādas ir pieejamas;
- norāde, vai par šo pārkāpumu jau ir ziņots iepriekš (pievieno saņemto atbildi, ja tāda ir saņemta);
- cita trauksmes cēlēja rīcībā esošā informāciju saistībā ar pārkāpumu.
Par ziņojumu nav uzskatāms anonīms iesniegums. Pēc trauksmes celšanas ziņojuma saņemšanas iesniedzēja dati tiek pseidonimizēti un nav pieejami iesnieguma izskatītājiem, iesnieguma saturs ir ierobežotas pieejamības informācija.
Trauksmes cēlēja ziņojumu AS “Pasažieru vilciens” var iesniegt:
- Aizpildot ziņojuma formu tīmekļvietnē www.vivi.lv
- Rakstot uz e-pastu pretkorupcija@vivi.lv
- Izmantojot oficiālos saziņas kanālus ar AS “Pasažieru vilciens” (pa pastu vai e-pastu)
- Aizpildot elektronisko formu vai lejuplādējot ziņojuma veidlapu, kas aizpildāma papīra formā, tīmekļvietnē www.trauksmescelejs.lv